SLO GFX Studio
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SLO GFX Studio

Vse o artu in še več
 
KazaloPortalLatest imagesRegistriraj sePrijava

 

 Uporaba adjustment layer-jev

Go down 
AvtorSporočilo
Procyon
MVP
Procyon


Število prispevkov : 1048
Age : 29
Kraj : 6ft under
Registration date : 29/12/2008
Reputation : 40

Uporaba adjustment layer-jev Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Uporaba adjustment layer-jev   Uporaba adjustment layer-jev I_icon_minitimePet Jan 09, 2009 5:21 pm


ADJUSTMENT LAYER


Adjustment layerji so uporabna stvar, predvsem za dodajanje barv in določanje le-teh. Nahajajo se pod pregledom vseh layerje (glej sliko)

[You must be registered and logged in to see this image.]

Tukaj je nekaj Adjustment Layerjev, ki jih redno uporabljam pri izdelavi svojih sigov. Uporabni so seveda tudi drugi.

[You must be registered and logged in to see this image.]

1. Gradient map

Ta se mi zdi še najbolj uporaben, in ga uporabim pri vsakem sigu. Odvisno od stila svojega stila lahko uporabite različne gradiente. Najboljši so (po mojem okusu) v mapi Colour Harmonies 1 (glej sliko).

[You must be registered and logged in to see this image.]

Seveda lahko naredite svoje gradiente, priporočam pa, da izberete barve, ki se pojavijo v renderju/stocku. Priporočam pa tudi, da vedno izbirate take gradiente, ki so barvno skladni z vašim renderjem/stockom.

Gradient mapi so najbolj uporabni, če imajo nastavljen blending mode 'Soft Light' (to največkrat uporabim), ampak tudi drugi blending mode-i so uporabni za dodajanje barvnih odtenkov vaši sliki.

2. Photo Filter

Še en uporabni adjustment layer. Tudi ta je večinoma namenjen dodajanju barv/barvnih odtenkov, ki nemalokrat popestrijo sliko, le da je tukaj barva ena, pa tudi nastavitve se razlikujejo.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Barvo lahko izberemo sami, lahko pa tudi izbiramo med nekaj še narejenimi filtri.

Density določa, kako močna je izbrana barva.

3. Curves

Ta adjustment layer je zelo uporaben za spreminjanje barv, ko je sig pretemen/presvetel. Lahko pa ga uporabimo tudi v drugih primerih.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Lahko uredimo vsako barvo posebaj (na sliki channels), lahko pa tudi izberemo že prednastavljeno krivuljo, ki jo najdemo pod Preset.

4. Levels

Tudi ta adjustment layer je primeren za urejanje barv, le da tu urejamo samo kako svetel/temen bo sig in kako črna/bela bo siva.

[You must be registered and logged in to see this image.]

5. Brightness/Contrast

S tem (ne boste verjeli) uravnavamo svetlost in kontrast slike. Ni kaj več za dodati.

[You must be registered and logged in to see this image.]

6. Hue/Saturation

To je še en layer, s katerim lahko spreminjamo barve na sliki.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Hue določa, katera barva v barvnem krogu bo dodana, Saturation določa kako močna bo, Lightness pa kako svetla bo.

Če pa izberemo možnost Colorize (glej sliko), barve ne dodamo, ampak pa barva postane glavna barva v naši sliki.

---

To je za zdaj vse, kot ustvarjalec lahko mirno eksperimentirate s temi nastavitvami. Ne pozabite uporabljati tudi drugih adjustment layerjev Wink

ultra-copyright: Procyon
Med izdelovanjem tega tutoriala ni bil poškodovan noben piksl (sploh pa ne naš admin).
Nazaj na vrh Go down
 
Uporaba adjustment layer-jev
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1
 Similar topics
-
» Uporaba Smudga
» Uporaba textur v slikah

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
SLO GFX Studio :: Nasveti in navodila :: Vodiči :: Beginner-Novice-
Pojdi na: